met dank aan...

2 september 2010 - Mumbai, India

... mam Ria, pap Jaak en mama Hilde en Pol. Omdat we met onze gestructureerde rommel bij jullie terecht konden.

... de schatjes van de Mommaerts om het chaotisch leeghalen van het huis te dulden.

...Goedele en co voor het ter beschikking stellen van hun prachtig herenhuis tijdens de eerste 2 weken van augustus.

... Katleen en Hannes voor dezelfde gastvrijheid en gezelligheid die we altijd van hen gewoon zijn, in spannendste twee weken van ons bestaan tot nog toe.

... Swa omdat we in zijn woonkamer mochten zitten, er honderd mensen in uitnodigen en bovendien wat drankjes uit zijn koelkast mochten nemen.

... Leen en Thom om al jullie wereldwijsheid met ons te delen en steeds onze fan te zijn.

... Wenke en Karlien voor de Berlijn-verrassing en de "kennissen" An-Leen-Marianne-Nele-Katleen voor de hold-me-now act in Lombeek.

... de chicka's voor de lekker warme pull die ik hier heel hard zal nodig hebben :-)

... papa Daniel voor de kiekjes bij vertrek.

... Bess, Felix en Kika om toch te komen piepen voor het te laat was (voor ons). We wachten nog steeds op nieuws van het kleine Wimenmarianneke.

... Ine en Alex voor onze intro in India. En ja, ze zwaaien om de weg te wijzen en schudden nee als ze ja bedoelen!

... Scalle voor het spelen onzer bankbediende.

... Ellen en Joris om ons op te vangen eens we dit avontuur achter de rug hebben en nu al hun zolder ter onzer beschikking te stellen!!!!

... iedereen die een handje toestak in de living om het daar zonder personeel toch prima te doen draaien op ons feestje!

... jullie allemaal voor de leuke raad, boodschappen en lieve briefjes.

1. Ellen:
    13 september 2010
    Met dank aan Ellen en Joris dat we jullie zolder mogen gebruiken om vanalles te stockeren. ook bedankt dat we bij jullie terecht kunnen na ons fantastisch avontuur!;-)